Seesoap van ondernemerszussen Michelle en Sophie naar Duitse Heyfair

 
 

Ondernemerszussen Michelle en Sophie Peters besluiten na drie succesjaren om de missie van seesoap voort te zetten binnen het Duitse Heyfair om zo groei te blijven verwezenlijken voor de innovatie zichtbare handzeep.

Lees verder onder de advertentie

Handen wassen makkelijker, leuker én beter maken. Met die missie heeft seesoap de afgelopen drie jaar de Nederlandse markt bestormd. En met succes, sinds de oprichting in 2020 kleurden verschillende ziekenhuizen, zorginstellingen, recreatieparken, kinderdagverblijven en scholen blauw. Zo vergrootte, door de inzet van zichtbare zeep, het bewustzijn op goede handhygiëne.

Seesoap: zichtbare oplossing tegen onzichtbare vijand

Seesoap: misschien wel dé coronavinding van dit jaar. Zo verwoordde deze website het, in november 2020, tijdens corona. Sophie en Michelle Peters bedachten deze zeep, waarmee je precies kunt zien of je je handen goed gewassen hebt: een zichtbare oplossing tegen een onzichtbare vijand luidde de boodschap, in coronatijd.

Voor oprichters en ondernemers Michelle en Sophie was het ontwikkelen en vermarkten van seesoap een fantastische ondernemersreis en mooie manier om zelf iets bij te dragen aan het verbeteren van ons handenwas-gedrag. Het belang hiervan werd door de coronapandemie pijnlijk duidelijk, hier moest iets aan gebeuren, dat was duidelijk.

Lees verder onder de advertentie

Terug naar 2021:De opmars van Seesoap: 'Onze missie behelst meer dan alleen zeep verkopen'

Seesoap naar Heyfair

Voor seesoap is het tijd om door te groeien en op te schalen binnen een groter geheel. De missie wordt per 1 maart 2023 voorgezet binnen het Duitse Heyfair, een bedrijf dat hygiëne zichtbaar maakt en internationale groeiambities heeft. Heyfair grijpt met deze stap de kans om - naast de gekleurde handzeep naar de Europese markt te brengen - ook haar visuele roze desinfectie oplossing te introduceren in de Nederlandse markt. Voor de zussen komt met deze overname weer tijd en ruimte om zich op nieuwe dingen te focussen.

We hadden niet voorzien dat het zo’n groot en succesvol avontuur zou worden

Michelle en Sophie Peters, seesoap

Internationaal verder groeien

Dat de missie van seesoap kan worden voortgezet en er daarmee niet écht een einde komt aan het avontuur is voor Michelle en Sophie een belangrijke reden om te kiezen voor Heyfair: ,,We zijn uit puur enthousiasme en met een duidelijke ondernemersgeest vanuit een oplossing gaan werken tijdens de coronapandemie en hebben drie jaar lang met ziel en zaligheid gebouwd aan seesoap. We hadden niet voorzien dat het zo’n groot en succesvol avontuur zou worden en het is heel mooi dat onze innovatie nu verder kan groeien bij de enthousiastelingen van Heyfair.’’

Lees verder onder de advertentie

Terug in de tijd, naar november 2020. Coronatijd. Ondernemerszussen Michelle en Sophie Peters geven onze verslaggever Roland Tameling een lesje handenwassen in Liemès Food District. Kijk hieronder maar 'ns mee.